Αυτό το άλμπουμ - CD αποτελείται από αυθεντικές συνθέσεις παλαιότερων αλλά και νέων συνθετών - μελών του Ανεξάρτητου Συνδέσμου Μουσικής Ανάπτυξης (Α.Σ.Μ.Α.)

Ακούγονται έργα των Δημήτρη Ανούση, Δημήτρη Ανδρώνη, Γιώργου Αρκομάνη, Μάρθας Κυλάφη, Νίκου Καριώτη, Γιώργου Μαλεφάκη, Αλέξανδρου Δημητρόπουλου.

Ερμήνευσαν οι μουσικοί: Πιάνο: Θάνος Μαργέτης & Μαργαρίτα Λάμπου, Βιολί: Χαράλαμπος Καρασαββίδης & Φανή Παρασκευοπούλou, Τσέλο: Ήβη Παπαθανασίου, Φλάουτο: Ροζαλία Γιανούλου, Σαξόφωνο: Μαριέττα Τσακμακλή, Κρουστά: Γιώργος Μαλεφάκης.

Οι ηχογραφήσεις έγιναν στο AN ART ARTISTRY σε πιάνο Steinway & Sons.
Sound enginner: Νίκος Αρκομάνης - Play Recording Studio

θα βρείτε το album σε επιλεγμένα καταστήματα και σε μουσικά e-shop & streaming services.

iTunes, Amazon, GooglePlay, Cdbaby.

Ακούστε εδώ δείγματα από τα έργα.

 



 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ CD

1. Δημήτρης Ανούσης - Παραλλαγές για βιολί & πιάνο, σε θέμα του M. Ravel (13:44)
Θέμα και παραλλαγές επάνω στην Παβάνα για μια νεκρή Πριγκίπισσα (Pavane pour une infante défunte) του Γάλλου συνθέτη Maurice Ravel. Η παβάνα ήταν ένας αργός χορός που γνώρισε μεγάλη δημοτικότητα στις ευρωπαϊκές αυλές τον 16ο και τον 17ο αιώνα. Ίσως αυτή η «εγγενής» χορευτική διάσταση του θέματος αποτέλεσε τη βάση των παραλλαγών μου για πιάνο και βιολί, που έχουν έντονο το ρυθμικό-χορευτικό στοιχείο.



2. Δημήτρης Ανδρώνης - Παραλλαγές για πιάνο, σε θέμα του G. Mahler (9:32)
Είναι «ο κύριος Μουσικός» του 10ου Δημοτικού Σχολείου Ελευσίνας ή «κυρίως Μουσικός». Μέλος του Α.Σ.Μ.Α. και Πρόεδρος του Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου Ελευσίνας, τα τελευταία 47 χρόνια προσπαθεί να γίνει «αυτό που είναι».



3. Γιώργος Αρκομάνης - ”Dali” για βιολί, τσέλο, φλάουτο, πιάνο (4:16)
Μία στιγμή σαν πάντα. Μικρές λέξεις, μικρές αιωνιότητες. Άραγε χαθήκαμε; Ανείπωτα λόγια, ανείπωτες κραυγές στη σιωπή. Άραγε υπήρξαμε; Μια ανάσα στo χρόνο, ένας ήχος στο σκοτάδι, μία στιγμή... σαν πάντα.



4. Μάρθα Κυλάφη - Παραλλαγές για πιάνο, σε θέμα του Ν. Καριώτη (6:19)
Μουσική, ήχοι εν χρόνω. Με την ιδιότητα του συνθέτη προσπαθώ να διαχειριστώ το χρόνο, επιλέγοντας τη σπειροειδή του εξέλιξη. Παντοτινά ευγνώμων σε όσους με δίδαξαν.



5. Νίκος Καριώτης - Παραλλαγές για πιάνο, σε θέμα του Σ. Ραυτόπουλου (5:47)
Οι παραλλαγές αυτές σηματοδοτούν το τέλος της ωδειακής μου παιδείας αλλά και την αρχή της αέναης αναζήτησης και μαθητείας στον κόσμο των μορφών. Το τέλος είναι η ολοκλήρωση μιας κατάστασης και η αφετηρία μιας νέας.



6. Μάρθα Κυλάφη - “Στροβιλισμοι” Τρίο για βιολί, τσέλο, πιάνο (6:56)



7-8. Γιώργος Μαλεφάκης - ”Excamiledeur” για βιολί, φλάουτο, πιάνο, κρουστά (I-7. 2:08, II-8. 6:27)
Η αρχική μορφή του Εxcamiledeur που γράφτηκε το 2010 στα πλαίσια του διπλώματος σύνθεσης ήταν για πιάνο και τσέλο. Η παρούσα μεταγραφή για βιολί, φλάουτο, πιάνο και κρουστά είναι μεταγενέστερη. Το Εxcamiledeur είναι ουσιαστικά μια σπουδή πάνω σε νέες δομές και αυτοσχεδιαστικές φόρμες, όπου η αρχική ιδέα περνώντας από διάφορα στάδια μεταμόρφωσης και επεξεργασίας επανέρχεται «ωριμασμένη» ολοκληρώνοντας το έργο. Η ανάλαφρη ατμόσφαιρα του έργου αποτυπώνεται στον τίτλο του. «Εxcamiledeur» είναι μια αυτοσχέδια λέξη που δεν επιδέχεται ερμηνείας!



9-11. Αλέξανδρος Δημητρόπουλος - ”Deja vu” Τρίο για τσέλο, σαξόφωνο, πιάνο
I.The loss.... (3:30), II .On the highway. (4:21), III .The night before. (3:57)
“Θανατηφόρο τροχαίο με θύμα μια 26χρονη συνέβη χτες βράδυ στο 17ο χιλιόμετρο εθνικής οδού.” Όπως ανακοινώθηκε από τις αστυνομικές αρχές, το αυτοκίνητο που οδηγούσε η 26χρονη χορεύτρια εξετράπη της πορείας του και ανετράπη, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό της.

Χορηγοί του Α.Σ.Μ.Α.


 

Joomla 3.0 Templates - by Joomlage.com